Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ZAWÓR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA cały czas pyka.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • ZAWÓR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA cały czas pyka.

    Kurcze,
    Albo mam jakiegoś skrzata w aucie albo w mojej octavce wariuje elektryka.
    Wczoraj wracając z pracy przez przypadek ruszyłem manetką, a tu o dziwo zaczęła działać tylna wycieraczka. Dodam, że zrobiło się ciepło na dworze więc to może jest przyczyna zadziałania wycieraczki.

    Niby wszystko ok.
    Ale po powrocie na parking zobaczyłem że moja wycieraczka nie wróciła na swoje miejsce tylko leży prawie na rejestracji i z stamtąd też startuje. Postanowiłem ją ustawić w normalnym położeniu. Odkręciłem nakrętkę ale za chiny nie mogę jej zdjąć ze sworznia.
    chyba bez ściągacza się nie obejdzie.

    No i pytanie do Was.
    Czy wystarczy zdjąć tą wycieraczkę i ustawić ją w położeniu oryginalnym?
    Czy trzeba dodatkowo przeprowadzać jakieś nastawy kąta wychylenia, bądź nastawy silniczka?

  • #2
    ZAWÓR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA cały czas pyka.

    mam pytanie czy to normalne ze ZAWÓR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA cały czas mi pyka,od razu jak przekręce zapłon i go zgasze tylko ze jest przekręcony zapłon oraz gdy silnik pracuje on cały czas pyka i pyka pyka mysle ze to jest troche nie teges.ps mam pytanie za co ten zawór jest odpowiedzialny czy moze powodowac to ze auto ma tąpnięcia podczas jazdy i nie zbiera sie rowno tylko ma tąpniecia po przekroczeniu powiedzmy 3-4tys obrotow.??
    Załączone pliki

    Komentarz


    • #3
      roberttbu, miałem ten sam silnik w leonie i ten sam "pykający" problem. nie jestem fachurą ale jeśli cię to uspokoi, to u mnie było tak samo. kiedyś odłączyłem go zupełnie i się zdziwiłem, gdyż w ogóle nie miał mocy. po ponownym załączeniu wszystko wróciło do normy...czyli dalej sobie "pykał". jak go sprzedałem miał prawie 186 tyś.km. teraz pewnie u innego właściciela "pyka"... :wink:

      Komentarz


      • #4
        acha to jesli nie miał mocy a u mnie ma tapniecia to moze juz powoli pada u mnie ten zawór i stąd te tąpniecia a pykanie sygnalizuje ze powoli się psuje albo cos.

        Komentarz


        • #5
          roberttbu, czy "pykanie" jest oznaką psucia się...tego nie wiem, natomiast, u mnie "pykał" ponad 150 tyś.km. i żadnych "tąpnięć" nie miałem. może siada ci coś innego??

          Komentarz


          • #6
            Elektrozawor to sobie pyka. Zvagowalbys to bys wiedzial czy zawor prawidlowo ogranicza cisnienie doladowania czy tez nie.
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez bradley
              . Zvagowalbys to bys wiedzial czy zawor prawidlowo ogranicza cisnienie doladowania czy tez nie.
              kolego jakis mały tu bąd się wkradł co mam zrobic zeby wiedziec?

              i mam pytanie za co to coś pykajace jet odpowiedzialne w samochodzie.

              Komentarz


              • #8
                roberttbu, podlaczyl sie do komputera i zrobil test dynamiczny w grupach 003, 008, 011, glownie bedzie Cie interesowac 011 bo tam pojawia sie informacja jakie jest cisnienie doladowania i czy n75 radzi sobie z ograniczeniem doladowania czy nie.

                Zamieszczone przez roberttbu
                mam pytanie za co to coś pykajace jet odpowiedzialne w samochodzie
                Zeby turbina nie przekrecila sie na tamten swiat :wink:
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz


                • #9
                  dzieki kolego teraz juz bede wiedział.dzis może spróbuje przełozyc ten zawór z golfa 4 1.9tdi i zobacze jak na innym zaworze sie jedzie.

                  [ Dodano: Sro 03 Gru, 08 22:26 ]
                  myśle ze to bedzoe czujnik temparatury bo nie chodzi mi go od kąd auto kupiłem 2tyg temu tylko na momet czasem się włączy i dziś jak temperatura pojawiła sie na wyświetlaczy czyli wszystko ładnie chodziło auto ładnie przyśpieszał nie było tąpnięć ani nic i po chwili gdy temperatura znów znikła z blatu do zera auto miało tąpnięcia i juz ładnie i równo sie nie zbierało.

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X